Mon Grimoire Index du Forum

Mon Grimoire Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

Bienvenue à tous 
Bienvenue à tous les nouveaux membres , cette option fera office de nouvelles du forum et par conséquent remis à  jour trés souvent pour un meilleur confort
Crime by another government agency because????

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Mon Grimoire Index du Forum -> magie du monde -> règlement
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
joeclark

Masculin
pdp: 4,81

MessagePosté le: Mer 20 Sep - 10:58 (2017)    Sujet du message: Crime by another government agency because???? Répondre en citant

What a fool. If you have any type of criminal past (not yet found out), you don't play the role of hero.
Of course the FBI was going to deep dive into his rearend to exclude him as the WannaCry guy.
Still not a good reason to act like a huge asshole and/or break the law though like many rich people do.
You don't make fun of the NSA, the NSA makes fun of you.
Thanks

I didn't find the right solution from the Internet.

References: https://hardforum.com/threads/wannacry-hero-arrested-for-creating-other-mal…

Motion graphics video

Publicité

MessagePosté le: Mer 20 Sep - 10:58 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Mon Grimoire Index du Forum -> magie du monde -> règlement Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange