Mon Grimoire Index du Forum

Mon Grimoire Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

Bienvenue à tous 
Bienvenue à tous les nouveaux membres , cette option fera office de nouvelles du forum et par conséquent remis à  jour trés souvent pour un meilleur confort
Problem with new version and crash

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Mon Grimoire Index du Forum -> la communauté -> Suggestion(s)
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
joeclark

Masculin
pdp: 4,81

MessagePosté le: Mer 27 Sep - 07:33 (2017)    Sujet du message: Problem with new version and crash Répondre en citant

Hello,

I have been having two problems:

1) The latest version of Presentation changed the transparency of the pictures in my 3D mental rotation experiment. Before, I had normal pictures with no transparency, and now that I updated the software it automatically applied some transparency to the pictures.

2) For some reason Presentation is crashing. During the experiment it just stops working and closes the software automatically, and it is weird that it does not give me any error message nor any error report file in the documents.

Please help...

I didn't find the right solution from the Internet.
References
https://www.neurobs.com/menu_support/menu_forums/view_thread?id=10327
best advertisements

Publicité

MessagePosté le: Mer 27 Sep - 07:33 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Mon Grimoire Index du Forum -> la communauté -> Suggestion(s) Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange