Mon Grimoire Index du Forum

Mon Grimoire Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

Bienvenue à tous 
Bienvenue à tous les nouveaux membres , cette option fera office de nouvelles du forum et par conséquent remis à  jour trés souvent pour un meilleur confort
Ideas on Greek coin collecting

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Mon Grimoire Index du Forum -> la communauté -> Coin Philosophie
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
joeclark

Masculin
pdp: 4,81

MessagePosté le: Mer 27 Sep - 07:38 (2017)    Sujet du message: Ideas on Greek coin collecting Répondre en citant

Hello,

I'm trying to migrate away from the US coin side to ancients. But I'm having a hard time letting go of the security of date/mintmark series collecting. How does one form a collection of Ancient Greece as opposed to just forming an accumulation? The advice out there seems to be basically "collect what you like". That's completely opposite to the tyranny of Dansco Album hole-filling on which I have been trained. 

Thank You!!!

I didn't find the right solution from the Internet.
References
https://forums.collectors.com/discussion/986397/ideas-on-greek-coin-collect…
Hand Drawn animation

Publicité

MessagePosté le: Mer 27 Sep - 07:38 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Mon Grimoire Index du Forum -> la communauté -> Coin Philosophie Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange