Mon Grimoire Index du Forum

Mon Grimoire Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

Bienvenue à tous 
Bienvenue à tous les nouveaux membres , cette option fera office de nouvelles du forum et par conséquent remis à  jour trés souvent pour un meilleur confort
flash player not working

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Mon Grimoire Index du Forum -> les sciences occultes -> questions et expériences
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
joeclark

Masculin
pdp: 4,81

MessagePosté le: Sam 7 Oct - 12:32 (2017)    Sujet du message: flash player not working Répondre en citant

Hello,

flash player is not loading videos in youtube and streaming sites saying i dont have the plugin or just black screen. i have updated flash player and down graded it, i have also tried to update firefox but just doesnt update, closes firefox and reloads but the update is still available, 8.0.1 version shown. videos play fine in chrome and IE on my PC, really dont want to uninstall firefox and reinstall due to bookmarks and customised tool bar etc help?!

Please help...

I didn't find the right solution from the Internet.
References
https://support.mozilla.org/en-US/questions/935410
product promotion videos

Publicité

MessagePosté le: Sam 7 Oct - 12:32 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Mon Grimoire Index du Forum -> les sciences occultes -> questions et expériences Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange