Mon Grimoire Index du Forum

Mon Grimoire Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

Bienvenue à tous 
Bienvenue à tous les nouveaux membres , cette option fera office de nouvelles du forum et par conséquent remis à  jour trés souvent pour un meilleur confort
How to mute built in mike during recording

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Mon Grimoire Index du Forum -> la communauté -> espace détente
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
aaronpawlak

Masculin
pdp: 1,00

MessagePosté le: Sam 5 Mai - 08:35 (2018)    Sujet du message: How to mute built in mike during recording Répondre en citant

Hi All,

First call into your forum.I use Windows 10 and have just downloaded the Audacity program on my PC.I would like to transfer some old R to R recordings onto my hard disc, in order to try and improve the sound quality and burn them on a CD.Problem is I cannot disconnect the built-in microphone present on my PC. So whenever I set the program on recording mode, I automatically get the surrounding noise before I even try to set the volume correctly.Most FAQ on the net refer to older Windows versions and the answers are useless in my case.Has anybody encountered the same issue? Any solutions found?

Please help

I didn't find the right solution from the internet.

References: 
http://forum.audacityteam.org/viewtopic.php?f=46&t=93821
Custom explainer video agency

Thanks

Publicité

MessagePosté le: Sam 5 Mai - 08:35 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Mon Grimoire Index du Forum -> la communauté -> espace détente Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange