Mon Grimoire Index du Forum

Mon Grimoire Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

Bienvenue à tous 
Bienvenue à tous les nouveaux membres , cette option fera office de nouvelles du forum et par conséquent remis à  jour trés souvent pour un meilleur confort
Mma is locking ring volume to 0 on OPX

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Mon Grimoire Index du Forum -> la communauté -> espace détente
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
aaronpawlak

Masculin
pdp: 1,00

MessagePosté le: Sam 5 Mai - 08:36 (2018)    Sujet du message: Mma is locking ring volume to 0 on OPX Répondre en citant

Hi, 

I finally found out why my ring volume gets sometimes locked at 0 on my OnePlusX and I couldn't solve the issue if not by shutting down my phone. But now I realised that when mma is on it somehow sets my ring volume to zero, so I miss calls and notifications. Even if the music is paused this happens. As soon as I close the app the volume is restored to the normal level. Now that I know it, it's not a big deal, I just need to remember to close the app when I'm not using it, but still is annoying. Any clues? 

Please help

I didn't find the right solution from the internet.

References: 
http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=86052
Custom explainer video company

Thanks

Publicité

MessagePosté le: Sam 5 Mai - 08:36 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Mon Grimoire Index du Forum -> la communauté -> espace détente Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange