Mon Grimoire Index du Forum

Mon Grimoire Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

Bienvenue à tous 
Bienvenue à tous les nouveaux membres , cette option fera office de nouvelles du forum et par conséquent remis à  jour trés souvent pour un meilleur confort
The philosophy of "hard work" and its downfall.

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Mon Grimoire Index du Forum -> la communauté -> Coin Philosophie
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
AlexAmery

Masculin
pdp: 1,00

MessagePosté le: Jeu 31 Mai - 06:05 (2018)    Sujet du message: The philosophy of "hard work" and its downfall. Répondre en citant

Hi,

"Phil Laut, the American financial author, has defined hard work as 'doing what you don't want to do', and suggests that to operate with integrity, you should forget work and do what you want. This revolutionary viewpoint directly opposes certain beliefs which have become codified into our work ethic courtesy of the Puritans. Puritan sects were greatly over-represented among the early major industrialists (quoted in Ashton's History of the Industrial Revolution), and their belief that suffering is required to redeem our 'original sin' as human beings became part of their work ethic. This is a notion which continues to underlie our attitude towards work even today." 

For More Details:-
Marketing video service

Thanks!

Publicité

MessagePosté le: Jeu 31 Mai - 06:05 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Mon Grimoire Index du Forum -> la communauté -> Coin Philosophie Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange